2012. szeptember 1., szombat

Joghurtos Indiai Csirke

A recept innen származik. Annyit változtattam rajta, hogy én zsírszegény joghurtot használtam, olívaolajat, illetve tejszínnel és zabliszttel egy kis szószt is kreáltam a hús mellé, hogy sűrűbb, de krémesebb legyen.


Hozzávalók

pulyka vagy csirkemell
2 gerezd fokhagyma
3-4 csipet só
2-3 teáskanál garam masala

újhagyma / póréhagyma / vöröshagyma
olívaolaj
kevés víz
kis dobozos zsírszegény joghurt
1 dl 10%-os tejszín (főzőtejszín)
2 teáskanál currypor
2-3 teáskanál zabliszt a sűrítéshez

Elkészítés

1. A pulykamellet (vagy csirkemellet) felkockázzuk, bepácoljuk az összenyomott fokhagymával, a garam masalával, és a sóval.
2. Az összevágott hagymát olívaolajon megsütjük a hússal együtt, majd felöntjük egy kevés vízzel.
3. Ha a víz elpárolgott és a hús is megpuhult, hozzáadjuk a joghurtot, tejszínt, curryt és hozzákeverjük a zablisztet. Értelemszerűen minél több tejszínt-zablisztet adunk a húshoz, annál több szószt kapunk.
4. A köret lehet: rizs, bulgur, élénk színű párolt zöldségekkel jól néz ki, mint pl. a brokkoli. Magyarosan elkészítve akár tésztával is el tudom képzelni. Én bébirépával és bulgurral tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése